Biberstufe

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image

Mit Freud drbi

Wir Biber sind 4-6 Jahre alt und treffen uns jede Zweite Woche im Wald. Die Natur entdecken wir gemeinsam mit unseren Leiter*innen und erleben viele kleine Abendteuer. Wir rennen herum, basteln kleine Dinge, erleben den Wald mit all unseren Sinnen, suchen Schätze und essen auch ganz gerne zusammen Z'Vieri. Alles was wir erleben, findet in unserer kleinen Bibergruppe statt. Das Leitungsteam besteht aus sehr erfahrenen Leitenden, welche immer auf uns schauen aber uns Biber auch mal machen lassen.


Lust zum vorbeischauen? Melde dich bei:

Tabasco oder 077 413 10 83

Biber Jahresbrief 2021.pdf
Biber Jahresprogramm 2021.pdf
Anmeldetalon Pfadi Rhf.pdf

Aqua - Sinia Gloor

Hoi Zämme!

Min Name isch Sinia Gloor aber do ide Pfadi heiss ich Aqua. Ich ha im Johr 2012 sGlück gha, dass mich e gueti Kollegin mit a mini ersti Pfadiüebig gno hett und has vo Afang ah super gfunde! Ich bin sitt dem immer ide Pfadi gsi und leit jetzt sitt em März 2019 unseri jüngste Mitglieder, d Biber. Näbe de Pfadi studier ich in Züri ade ETH Umweltnaturwisseschafte, de Weg haltet mi aber trotzdem nit devo ab all zwei Wuche nach Rhiifelde id Pfadi zgo!

Allzeit Bereit
Aqua

Avisto - Tobias Rothen

Hallo zämme
Ich leit sit em letschte Weekend bi Toomai. Ich selber bin au sit 6 Johr i de Pfadi und jetzt Leiter und i de Drittstuffe. Mir het d Pfadi scho sit ich de bi bin immer Spass gmacht und mir machts Spass z Leite. Wenn i nid amene Samstig Nomidag im Wald bin mach ich e Lehr als Automatiker und bin jetzt im erste Lehrjohr vo vier. Die zit wo denn no übrig bliebt bruchi für d Pfadi, zum E-Gitarre spiele, fürs Karate und ab und zu standi au no uf mim Skateboard.

Ich freu mi uf tolli und spannendi Johr als Leiter
Mis best
Avisto

Bijou - Melanie Schoch

Hallo Zämme
Ich bin d'Mélanie Schoch und in dr Pfadi heiss ich Bijou. Im Johr 2006 bin ich s'ersti Mol ind Pfadi gange und sit dött chani mr es Läbe ohni gar nüm vortelle! Sit em September 2013 bin ich Leiterin bi Toomai und es macht mr unheimlich viel Spass öbbis tolls für d' Wölf z plane und denne an de Samstig Nomitäg e tolli ziit mitene zha!

Ich mach sitem August 2013 e Lehr als Tiermedizinische Praxisassistentin in Möhlin.

Nebst minere grosse Liedeschaft dr Pfadi, due ich sehr viel und au scho recht lang ritte. Do ich aktiv an Springturniere teil nimm, beasprucht das Hobby sehr viel Zit, was mich abr trotzdem nonie dra ghinderet het aktiv bi dr Pfadi debi z si. Sust bini sehr gern in dr Natur und mach viel mit Fründe.

Allzeit Bereit
Bijou


Doopey - Jonas Petermann

Also, ich leit sitem Früehlig 2007 bi Toomai mitem Avisto und em Radio zäme. Ich sälber bin sit 2001 bide Pfadi debi. Noch de 2. Stufe bini es Johr ide 3. Stufe gsi und jetzt Leiter. D Pfadi het mir scho sitem erschte Tag grosse Spass bereitet und ich bin froh debi zsi.

Ich bsuech in Liestal d WMS, die got 3 Johr. Anderi Beschäftigunge usser Pfadi sind no Trompete spile und mit Kollege in Usgang goh.

Tja, das wärs denn au scho füre Afang.. Ich freu mi uf viel interessanti Johr als 1. Stufe Leiter.

Mis Bescht
Doopey

Fulgur - Raphael Meng

t'Pfadi ha ich im 2011 für mich entdeckt und bi denn scho bald zum Wölflileite übergange (2013-2016). Denn bi ich no 3 Johr bide Pfadistufe gsi und sidem 2019 bin ich bi de Biber. Es macht mir immerno mega Freud und ich gniesses näbe mine andere Pfadi Jöbblis no chli go dräckälä.

Usserhalb vode Pfadi ha ich nachem Gym min Zivildienst inere Kinderkrippe als Kleikindererzieher gmacht und denn die Pädagogischi Hochschuel agfange, im Summer 2020 abgschlosse und sidher schaff ich als Sekundarlehrer in Prattele.

Mit Freud debi - fulgurrrr

Kalika - Rafaela Rindlisbacher

Hallo Zäme :)

Sit 2010 bin ich i de Pfadi und sit d Biberstufe ahfangs 2019 gründet worde isch, bin ich dört Leiterin. D Pfadi het mir i minere Chindheit und Jungend sehr viel Freud bereitet und es isch mega schön de Biber es Stückli vo dem chönne witer z geh!

Neb de Pfadi bini glehrti Bankkauffrau. Ich Reis unglaublich gern und bi scho an sehr vielne Ecke vo dere Welt gsi. Ich due gern organisiere und plane & wett mich drum au brueflich in die Richtig witerentwickle.

Allzeit Bereit
Kalika

Maki - Chiara Antonini

Hallo zemme

Min Name isch Chiara Antonini und sitem 2002 verbring ich mini Samstige in de Pfadi. Mit 16 han ich als Pfadi-Leiterin ahgfange und han drnoch d'Piostufe «Invictus» übernoh. Jetzt bin ich einersits als Rover-Leiterin aktiv und han anderersits dörfe dBiberstufe mit ufbaue. Nebe de Pfadi schaff ich als Grafikerin und verbring fast glich viel Ziit im Tanzstudio wie ide Pfadi. Ich bin dankbar was ich durch Pfadi alles han dörfe erlebe und lerne und es macht mir Freud neui Erfahrige für dTeilnehmer und mich zschaffe.

Mit Freud drbi
Maki

Tabasco - Diego Mannhart

Mein Name in der Pfadi ist Tabasco und in der Pfadi Rheinfelden bin ich seit 1999 dabei. Ich mag mich noch genau an meine allererste Wölfliübung bei der Tanksperre in Rheinfelden erinnern. Genau so unvergesslich wie dieser erste Anlass war so ziemlich jedes andere Erlebnis, wleches ich in der Pfadi erleben durfte und die Pfadi macht mir immer noch genau so viel Spass wie eh und je! Irgendwann wurde ich dann Pfadileiter und schliesslich Abteilungsleiter. Nebenbei studiere ich an der Uni Basel und bin zur Zeit an meinem Masterabschluss. Für die Pfadi bleibt aber immer noch genug Zeit, sodas ich immer noch mit Freude und viel Elan dabei bin, heute als Biberleiter.

Das Programm mit den Jüngsten der Pfadi Rheinfelden ist eine unglaubliche Bereicherung und eine neue Herausforderung für mich.

Allzeit Bereit
Tabasco