Pfadistufe

Allzeit Bereit

Jugendliche im Oberstufenalter (ca. 11 bis 15Jahre alt)

Mit etwa 11 Jahren treten die Wölfe zu uns in die Pfadistufe über. Im Vordergrund stehen Aktivitäten in der Natur, Abenteuer und dabei natürlich eine Menge Fun!

Wir Pfadi legen grossen Wert auf das Gemeinschaftsleben und sind meist im Freien anzutreffen. Unsere Quartalsthemen bringen uns auf andere Kontinente, in ferne Länder und andere Zeiten. Wir besuchen die Römer und Ritter, Inkas und Goldgräber in Alaska oder wir suchen den Yeti im Himalaya.

Dabei lernen wir vieles, das wir auch für unsere Zeltlager brauchen können: uns mit Karte und Kompass orientieren, die Natur zu beobachten, mit Seil und Kochtopf umzugehen, Aufenthaltszelt und Lagerturm bauen.

Höhepunkte eines Pfadijahres sind die beiden Weekends im Hobelhaus Hochwald, das Pfingstlager und natürlich das zweiwöchige Sommerlager. Dieses verbringen wir an unterschiedlichsten Orten der Schweiz, so entdecken wir immer wieder neue schöne Gebiete. Mit Zelten, Blachen, Küchenmaterial, Seil und Werkzeug bauen wir unser eigenes Feriendorf. Wir unternehmen Vollmondwanderungen, baden im nahen Bach oder bauen eine Lagersauna.

Das wesentliche Ziel der Pfadistufe besteht darin, den Pfadi die Möglichkeit zu geben, sich persönlich weiterzuentwickeln und in einer Gruppe Verantwortung zu übernehmen. Darum finden viele Aktivitäten in der Gruppe (Fähnli) statt, die von zwei Leitpfadis geleitet werden. Grundlage der meisten Aktivitäten ist jedoch der gemeinsame Pfadistamm Farnsburg. Der vom folgenden Leitungsteam geführt ist.


Lust auf Abenteuer? Melde dich bei Recco  oder +41 75 430 18 62

23 Jahresprogramm Pfadistufe.pdf
23 Jahresbericht Pfadistufe.pdf
Notfallblatt Pfadi Rheinfelden.pdf
Anmeldetalon Pfadi Rhf.pdf

Ollera - Elisa Schluchter

Hoii zämme ich bin d Elisa Schluchter und in de Pfadi nennt mer mich Ollera. Ich bin sit em Summer 2011 mit vollem Elan in dr Pfadi. 2020 bini in d Piostuffe Matrjoschka übertrette und sit em Ufla 2022 bin ich e Teil vom Pfadileitigsteam.

Nebe dr Pfadi gangi ans Gymnasium mit em Schwerpunkt Wirtschaft und Recht. Zudem spieli no aktiv Handball im SG Magdenmöhlin und Trainier d U11 im TV Magden.

Ich freu mi riessig uf die nöchste Johre!

Allzeit bereit
Ollera

Atropa - Valeria Böller

Sali zämme

Ich bi d‘Atropa und sit em Joor 2015 in de Wölf. Nochher ganz gli ind Pfadi übertrete und dennoch e Teil vode beschte Piostufe, матрëшка, worde. Sitem Ufla 2022 bini topmotiviert im Pfadileitigsteam debi.

In und näb dr Pfadi liebis mini Zit inde Berge z’verbringe.

Unter de Wuche bsuechi s’Gymnasium am Münsterplatz mitem Schwerpunkt Spanisch. 

Allzeit Bereit
Atropa

Naerma - Leonie Gasser

Heey zämme

Min Name isch Leonie Gasser und in de Pfadi kennt me mich als Naerma. Ich bin siit 2013 in de Pfadi debii.
Vieli tolli, spannendi und abendtürlichi Moment hani in dere Ziit scho dörfe erlebe.
Im Herbst 2020 bin ich denn in d Piostufe матрëшкa übertrette. Und sit em UfLa 2022 bin ich Leiterin bi de Pfadistuefe.
Neb de Pfadi mach ich e Usbildig als MPA (Medizinische Praxisassistentin).

Ich freu mich uf wiiteri tolli Erlebnis!
Allzeit bereit, naerma

Smart - Marino Raggini

Sali zäme

Ich heiss Marino Raggini und I de Pfadi nennt me mich Smart. Ich bi sit de erste Klass i de Pfadi mit voller Motivation a fast jedem Samsignomitag debi. Sit em Früehlig 2021 leit ich i de Pfadistufe mit vollem Elan.

Näbe de Pfadi spiel ich no Schlagzeug und gang go Bergstiege. 

Zurzit bin ich am Gymnasium Muttenz mit em Schwerpunkt Mathe & Physik.

Allzeit Bereit 

Smart

Recco - Mika Schär

Sali zämmä
In de Pfadi nennt mer mich Recco, usserhalb vo de Pfadi kennt mer mich als Mika Schär.
Ich bin zwei Wuche vorem Hela 2011 an mini ersti Wölfli Übig, bin so begeisteret gis dasi eigentlich direkt ins Hela han welle mid go. Mini Eltere händ leider gfunde ich sölli doch zerst mol no e Johr an d Übige go bevori ins erste Lager gang. Mid dere Entscheidig bini zwar nid ganz zfriede gsi, defür bini abem 2012 in vieli coole Helas und Solas als Teilnehmer und im 21 in mis erste Sola als Leiter und freu mi uf no vieli witeri. 

S Läbe dreiht sich aber leider nid nur umd Pfadi, darum bsuchi au no s Münster Gymnasium midem Schwerpunkt PPP (Philosophie, Psychologie, Pädagogik).
top motiviert und Allzeit bereit
Recco

Cosmo - Samuel Fröhle

Hallo zämme

Ich bin de Cosmo und bin scho lang debi. Ich bin sitem Früehlig 2010 in de Pfadi und es packt mich immerno glich fest wie am erste Samstig. Vor minere Piozit bin ich jede Samstig an d’Aktivität cho und wird das hoffentlich no lang so mache. 

Sitem Mai 2020 leit ich in de Pfadistufe und will de Pfadis mini Freud wyttergeh. S’Leite macht mir sehr vyll Spass und find es immer spassig es Lager oder e Aktivität z plane und denn durezfüehre. 

Näb de Pfadi spieli no Trompete im Orchester und das macht mir au sehr Spass. 

Und wenns d’Zyt zueloht gangi no ans Gymnasium z’Muttenz mitem Schwerpunkt Mathe und Physik. Mini Matur machi denn im Summer 2022.

So, das isch glaub gnueg vo mir, ab an die früschi Luft! ;)

 

Allzeit bereit, Cosmo

Rufus - Jayson Fröhlich

Salleti mitnander

Ich bi de Jayson Fröhlich abr in de Pfadi nennt meh mich Rufus. Und bin sit 2009 in de Pfadi Rhiefelde aktiv debi, immer motiviert und für jede Spass zha. Ich han im März Weekend 2018 agfange Pfadi zleite und wot no sehr lang witerhin Leiter sie.

Usserhalb vo de Pfadi machi e Lehr als Automobil-Fachmann EFZ.

All zit bereit
Rufus